GLAM  to polska marka ubrań, której dyrektorem artystycznym jest Natasha Pavluchenko. Skąd czerpie inspirację?  Świat ulicy, muzyki i sztuki tatuażu to obszary, które dają projektantce źródło natchnienia. Ubrania skrojone na miarę kreatywnych i pozytywnych osób, które cenią wolność i nietuzinkowe połączenia graficzne.

Narodziny

„Dla Natashy Pavluchenko, tatuaż jest egzotyczną i tajemniczą formą sztuki, której korzenie sięgają czasów prehistorycznych. Ze swojej skóry również postanowiła zrobić żywe płótno. Tatuaże mogą mieć moc tak potężną, jak talizmany, przypominając o przeżytych triumfach, zwycięstwach odniesionych nad bólem czy doznanych porażkach. Dlatego zapragnęła przeniesienia swoich wizji na materiał. Tym samym autorskie grafiki, mogą stać się manifestacją naszych emocji i przeżyć. Stylistyka nawiązująca do lat 80-tych stanowi również najlepsze wspomnienia czasów studenckich projektantki oraz subkultur, które były wówczas popularne w jej artystycznym kręgu.”.

Mustache x GLAM by Natasha Pavluchenko

Projekty z charakterem dedykowane wyłącznie „Wąsaczom”? Dobra wiadomość! Natasha Pavluchenko zaprojektowała specjalną kolekcję dla miłośników Mustache.pl. Niebanalne kroje i wzory możesz już od dziś nabyć na naszej stronie Mustache.pl,  a także stacjonarnie w butiku Pop Up Store Royal Wilanów przy ul. Klimczaka 1 w Warszawie.

glam natasha pavluchenko

glam natasha pavluchenko

glam natasha pavluchenko

- Ilość Komentarzy