W modzie streetwearowej nie padło jeszcze ostatnie słowo. Na polski rynek wraca po re-launchu Gaaneesh, stworzona przez Kubę Rusieckiego i odświeżona przez Mateusza Bogulskiego marka z ofertą skierowaną do fanów wielkomiejskiego stylu życia, szukających połączenia nowoczesnego designu z wysoką jakością i komfortem noszenia.
WASTED YOUTH X SEX GENE...RATION, najnowsza kolekcja Gaaneesh, proponuje na jesień 2017 streetwear w nowej, drapieżnej odsłonie. Dopasowane spodnie o swobodnej linii, wygodne bluzy i t-shirty oraz podkreślające sylwetkę cropp topy to propozycja odpowiadająca potrzebom współczesnych mieszkańców metropolii, dla których liczy się swoboda ruchów oraz nieustanna gotowość podnoszące poziom adrenaliny wyzwania.
RozwińUkryj
W modzie streetwearowej nie padło jeszcze ostatnie słowo. Na polski rynek wraca po re-launchu Gaaneesh, stworzona przez Kubę Rusieckiego i odświeżona przez Mateusza Bogulskiego marka z ofertą skierowaną do fanów wielkomiejskiego stylu życia, szukających połączenia nowoczesnego designu z wysoką jakością i komfortem noszenia.
WASTED YOUTH X SEX GENE...RATION, najnowsza kolekcja Gaaneesh, proponuje na jesień 2017 streetwear w nowej, drapieżnej odsłonie. Dopasowane spodnie o swobodnej linii, wygodne bluzy i t-shirty oraz podkreślające sylwetkę cropp topy to propozycja odpowiadająca potrzebom współczesnych mieszkańców metropolii, dla których liczy się swoboda ruchów oraz nieustanna gotowość podnoszące poziom adrenaliny wyzwania.
RozwińUkryj