Produkty (0 )

Brak produktów w koszyku!

Wartość koszyka: 0,00 zł

Kontynuuj zakupy Zobacz koszyk

1. Jak zrobić zakupy na platformie mustache.pl?

Zanim rozpoczniesz zakupy swoich nowych ulubionych rzeczy, zachęcamy do zapoznania się z naszym regulaminem i warunkami sprzedaży. Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się na swoje osobiste konto możesz rozpocząć zakupy.

2. W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?

Możesz wybrać pomiędzy dwoma metodami bezpiecznych płatności:

PAY U - płatność kartą kredytową lub płatniczą, oraz przelew elektroniczny z większości polskich banków. Niektóre karty mogą wymagać autoryzacji od banku je wydającego.

PAY PAL - płatność przy użyciu konta PayPal

3. Czy płatność na mustache.pl jest bezpieczna?

Bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem. Dane, które nam przekazujesz są właściwie zabezpieczone. Wszystkie płatności na mustache.pl realizowane są przy użyciu najnowocześniejszych technologii, dających pełną gwarancję najlepszej jakości obsługi technicznej. Możecie nam zaufać.

4. Które produkty są dostępne w sprzedaży?

Wszystkie produkty pokazane na stronie są dostępne. Pamiętaj jednak, że produkty włożone do koszyka nie są automatycznie zarezerwowane i mogą być kupione przez innych użytkowników.

5. Czy planujecie rozszerzyć ofertę mustache.pl o nowych projektantów i marki? Jeżeli tak to kiedy?

Nasz zespół ciągle poszukuje nowych, ciekawych projektantów i marek. Nowości można się spodziewać praktycznie każdego dnia. 

6. Czy dany produkt lub rozmiar pojawi się ponownie w ofercie?

Mustache.pl nie posiada swojego własnego magazynu. Wszystkie produkty, często limitowane, dodawane są indywidualnie przez projektantów. Możesz kliknąć przycisk “poinformuj mnie gdy produkt będzie dostępny” abyśmy mogli dać Ci znać o jego ponownej dostępności.

7. Czy mogę zarezerwować dany produkt?

Niestety, ze względu nie limitowany charakter oferowanych przez nas produktów nie możemy zapewnić rezerwacji towarów. 

8. Czy mustache.pl oferuje usługę indywidualnego doradztwa zakupowego?

Obecnie nad tym pracujemy i można się spodziewać tej usługi już niebawem.

9. Czy moje dane osobowe będą chronione?

Gwarantujemy pełną ochronę danych osobowych. Pozostaną one niejawne i nie dostaną się w niepowołane ręce. Więcej informacji uzyskasz zapoznając się z naszą polityką prywatności.

10. Skąd będę wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane?

Po dokonaniu zakupu otrzymasz potwierdzającą wiadomość mailową, a na Twoim profilu pojawi się informacja o statusie zamówienia. W momencie odebrania Twojej przesyłki przez firmę kurierską wyślemy Ci numer listu przewozowego na podstawie którego możliwe jest śledzenie losów swojej przesyłki.  

11. Czy mogę anulować zamówienie?

Do momentu wysłania zamówienia przez projektanta możliwe jest jego anulowanie. Niezależnie od przyczyny. Po odebraniu przesyłki przez kuriera, nie możemy już usunąć zamówienia. Akceptujemy jednak zwroty. W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta.

12. Kiedy zostaną pobrane opłaty z mojego konta?

mustache.pl obsługuje płatności za pomocą platform PayU i Paypal. Pobranie opłat w obu przypadkach następuje automatycznie. Jeżeli z jakiegoś powodu zamówienie zostanie anulowane otrzymasz całkowity zwrot poniesionych kosztów.

13. Ile zapłacę za przysłkę?

Koszty wysyłki wynoszą 11zł od projektanta. Wszystkie nasze zamówienia obsługiwane są przez firmę kurierską DPD. Od czasu do czasu oferujemy jednak różnego rodzaju promocje, dzięki którym koszty wysłki mogą być niższe.

14. Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas numer listu przewozowego firmy kurierskiej. Na jego podstawie łatwo ustalisz, co aktualnie dzieje się z Twoją przesyłką. Status zamówienia jest również dostępny na platformie mustache.pl w zakładce “moje zamówienia”. 

15. Moje zamówienie nie jest kompletne, kiedy mogę spodziewać się reszty produktów?

Jeżeli złożyłeś zamówienie u różnych projektantów, zostanie ono dostarczone w oddzielnych przesyłkach, które z różnych względów mogą pojawić się u Ciebie w różnych terminach. W razie jakichkolwiek pytań prosimy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, którego pracownicy postarają się pomóc.

16. Czemu już nie oferujecie przedmiotu, który zamówiłem?

Oferowane przez nas produkty są odpowiednio wyselekcjonowane spośród grona niezależnych projektantów. Konsekwencją czego jest ich limitowana ilość. Asortyment naszej platfomy jest zsynchronizowany z ofertą projektantów. Dlatego jeżeli projektanci sprzedają swoje towary innymi kanałami dystrybucji produkty mogą przestać być dostępne na naszej stronie. 

17. W jakiej formie mogę spodziewać się przesyłki? 

Wszystkie zamówione u nas produkty wysyłamy w opakowaniach mustache, które odpowiednio zabezpieczają towar, tak aby dotarł do Ciebie w idealnym stanie. 

18. Czy wysyłacie do mojego kraju?

Nasza platforma oferuje wysyłkę do krajów obsługiwanych przez współpracujące z nami firmy kurierskie. Najprawdopodobniej wysyłamy.

19. Czy zamawiając kilka produktów z platformy mustache.pl możecie je wysłać pod kilka oddzielnych adresów?

Niestety prowadzimy wysyłkę jedynie pod jeden adres. Jeżeli chcesz zmienić adres do wysyłki skontaktuj się z nami.

20. Kiedy otrzymam zamówione produkty?

Po złożeniu zamówienia i potwierdzeniu przez nas otrzymania płatności rozpoczniemy procedurę wysyłki. W celu zapoznania się ze szczegółami czasu dostawy prosimy przejść na stronę mustache.pl/czas-dostawy

21. Czy mogę zamówić towar na adres skrytki pocztowej?

Aktualnie nie prowadzimy wysyłki na adresy skrytek pocztowych.

22. Czy mogę dokonać zwrotu produktów?

Aby zwrócić produkty należy skorzystać z naszego formularza zwrotów. Znajduje się on pod adresem mustache.pl/zwroty

23. Zwróciłem produkt, kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

W ciągu 7 dni od otrzymania przez nas zwróconego przez Ciebie produktu, przelejemy pieniądze na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy.

24. Kiedy otrzymam zwrot kosztów w związku z rezygnacją z zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań by obsługa zwrotów i rezygnacji przebiegała jak najszybciej. Poinformujemy Cie o tym wiadomością mailową oraz informacją na Twoim indywidualnym profilu. Proszę weź jednak pod uwagę, że Twój bank może potrzebować do 14 dni aby obsłużyć tę transakcję.

25. Czy mogę wymienić produkt na inny?

Jeżeli chcesz wymienić produkt na inny, najpierw musisz odesłac go do projektanta. Po otrzymaniu zwrotu pieniędzy możesz złożyć nowe zamówienie

 

 

Sygnet Mustache.pl korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Blue-loader